Regenerujemy filtry cząstek stałych DPF / FAP oraz katalizatory SCR

Jak skorzystać z usługi?:
1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zlecenia regeneracji filtra DPF / FAP lub SCR. Plik do pobrania tutaj:
Formularz zlecenia regeneracji DPF / FAP / SCR
Pamiętaj, że bez formularza nie będziemy w stanie przystąpić do regeneracji.
Regeneracja jest niemożliwa, jeśli wystąpują uszkodzenia:
Jeśli filtr DPF / FAP lub katalizator SCR ma uszkodzony, niekompletny lub nadtopiony wewnętrzny wkład ceramiczny albo są widoczne ślady mechanicznej ingerencji, nie będziemy mogli go zregenerować. Regeneracja jest możliwa tylko w przypadku, gdy filtr jest zabrudzony, nawet bardzo mocno, jednak nie uszkodzony. W przypadku braku możliwości regeneracji, jedyną opłatą jaką poniesiesz będzie koszt przesyłki zwrotnej.
Procedura regeneracji i czyszczenia filtra DPF / FAP lub katalizatora:
- Filtr lub katalizator jest regenerowany w szwajcarskiej maszynie FFSolution FH2 Semi Double
- Wtryśnięcie specjalistycznego detergentu po obu stronach wkładu ceramicznego, który ma za zadanie m.in wypieranie zalegającego oleju silnikowego
- Montaż filtra lub katalizatora w komorze czyszczącej maszyny FH2
- Czyszczenie DPF/FAP wodą o wysokim impulsowym przepływie. Proces czyszczenia rozpoczynany jest wstecznie do kierunku przepływu spalin
- W drugim cyklu następuje odwrócenie kierunku przepływu. Rozpoczyna się czyszczenie wodą zgodnie z kierunkiem spalin
- Trzeci cykl czyszczenia wodą jest powtórzeniem cyklu pierwszego
- W przypadku bardzo mocno zabrudzonych filtrów DPF/FAP procedura czyszczenia jest powtórzona we wszystkich trzech krokach
- Opróżnienie filtra lub katalizatora z wody
- Suszenie filtra przepływem powietrza o temperaturze 90°C. Dzięki zastosowaniu podwójnego systemu urządzenia FH2, możliwe jest równoczesne czyszczenie jednego filtra, a suszenie drugiego.
- Chłodzenie filtra DPF w wymuszonym obiegu powietrza. Filtr po zakończonym procesie suszenia i chłodzenia jest wolny od wody użytej do czyszczenia
- Powyższa procedura usuwa do 98,5% sadzy oraz popiołu, a także olej silnikowy lub płyn chłodniczy z filtra DPF/FAP lub katalizatora
- Wykonanie testu przeciwciśnienia dla potwierdzenia skuteczności usunięcia sadzy i popiołu. Nadciśnienie podane w milibarach będzie zawarte na protokole z urządzenia.
- Wartość przeciwciśnienia dla każdego filtra jest inna i ocenie podlega różnica "przed i po", a nie sama wartość końcowa.
- Oceniamy ponownie wkład filtra DPF z obu stron.
- Wystawiamy protokół z regeneracji i przygotowujemy filtr do odesłania.
Filtr cząstek stałych / katalizator jest sprawny:
Do każdego wyczyszczonego filtra dostarczamy protokół z usługi zawierający niezbędne informacje po procesie regeneracji.
Po procesie regeneracji DPF/FAP i ponownym montażu w pojeździe, należy przeprowadzić czynności diagnostyczne i resetujące. Np. kasowanie poziomu popiołu lub zakończenie niekompletnej regeneracji filtra. Są to podobne czynności, jakie wykonuje się po montażu nowego filtra DPF i wynikają one z konieczności przyuczenia sterownika silnika do prawidłowo działającego filtra cząstek stałych.
Regenerujemy filtry cząstek stałych DPF/FAP oraz katalizatory SCR w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarówkach oraz maszynach budowlanych i rolniczych.
Samochody osobowe i dostawcze do 3,5t. Filtry DPF/FAP/GPF lub katalizatory DOC/SCR.
Ciężarówki, maszyny budowlane i rolnicze. Filtry DPF lub katalizatory SCR.
Ciężarówki, maszyny budowalne i rolnicze - DPF zintegrowany z SCR.