Jak sprawdzić, czy zamówienie zostało przyjęte?

Aby sprawdzić, czy zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu internetowego zostało przyjęte do realizacji wystarczy wykonać dwie czynności:

1. Logujemy się na nasze konto:

W prawym górnym rogu naszej strony klikamy w link "konto" i logujemy się.

Logowanie

2. Sprawdzamy status zamówienia:

Po zalogowaniu się zostajemy przeniesieni do 'Panelu Klienta'. W panelu widoczne są zamówienia i ich status:

Status zamówienia

Oznaczenia statusów:

  • Płatność u kuriera DHL - Zamówienie przyjęte. Wybrana została przesyłka pobraniowa. Paczka jest przygotowana do wysyłki.
  • Płatność przy odborze w sklepie - Zamówienie przyjęte. Towar czeka, aż zostanie odebrany w naszej siedzibie.
  • Zrealizowane - Wysłaliśmy paczkę (lub odebrali Państwo osobiście). Raporty o nadanych paczkach wysyłamy zazwyczaj około 16:45 w dni pracujące. 
  • Wstrzymano - Realizacja zamówienia została wstrzymana. Najczęściej taki status pojawia się gdy wynikł jakiś kłopot: chwilowy brak towaru, potrzeba sprecyzowania adresu wysyłki itp.
  • Anulowane - zamówienie nie będzie zrealizowane. Anulowanie może nastąpić z kilku powodów: na życzenie Klienta, z powodu błędu w zamówieniu, zdublowanych zamówień itp.

 

Sprawdzenie numeru listu przewozowego:

Mogą Państwo sprawdzić numer przesyłki, którą nadaliśmy. Raporty o nadanych paczkach wysyłamy zazwyczaj około 16:45 w dni pracujące.

1. Klikamy w "Podgląd Zamówienia":

Podgląd

A następnie wybieramy zakładkę "Wysyłki".

2. Otrzymujemy informacje o wysyłce:

  • Nazwa firmy kurierskiej
  • Numer listu przewozowego

wysyłka

Drogę swojej przesyłki mogą Państwo śledzić na stronie DHL Parcel, wpisując numer listu przewozowego:
TUTAJ: http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/szukaj.aspx?t=0 

 

Najczęściej zadawane pytania i występujące problemy:

1. Nie otrzymałem potwierdzenia na e-mail. Czy moje zamówienie dotarło?

  • Na 99% dotarło. Wiadomości z potwierdzeniem złożonego zamówienia wysyłane są automatycznie przez nasz system na Państwa adres e-mail podany przy rejestracji / zakupie. Prawie na pewno Państwa skrzynka potraktowała taką wiadomość jako niechcianą i skierowała ją do folderu "spam" lub "wiadomości śmieci". Prosimy o sprawdzenie.

2. Nie dostałem potwierdzenia. Nie ma go w "spamie" ani "wiadomościach śmieciach". Jak sprawdzić czy dotarło?

  • Właśnie dlatego powstała ta instukcja. Prosimy sprawdzić status zamówienia w "panelu klienta" po zalogowaniu się.

3. Wystąpił jakiś błąd i nie wiem, czy zamówienie zostało złożone poprawnie.

  • Tak, jak w punkcie pierwszym i drugim: Prosimy sprawdzić skrzynkę pocztową lub zajrzeć do swojego "panelu klienta".

4. Wpisuję wszystkie dane, ale nie moge złożyć zamówienia!

  • Prosimy sprawdzić, czy są Państwo aktualnie zalogowani.
  • Jeśli nie, prosimy się zalogować
  • Jeśli nie mogą się Państwo zalogować, znaczy, że aktywowaliście Państwo swojego konta. Link aktywacyjny został wysłany na Państwa adres e-mail w trakcie rejestracji w naszym sklepie. Prosimy sprawdzić folder ze "spamem" / "wiadomościami śmieciami" i kliknąć w link.

5. Strona euro-klima.pl się nie ładuje lub działa wolno.

  • Cieszymy się z Państwa zainteresowania naszą ofertą. W "sezonie na klimatyzację", czyli w miesiącach wiosennych i letnich, mamy bardzo dużo wejść na naszą stronę i jeszcze więcej zapytań z wyszukiwarek. Czasem serwer nie jest w stanie obsłużyć tyle danych na raz. Prosimy o chwilę cierpliwości. Problemy z dostępem nie trwają dłużej niż 10-15 minut.